W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skorzystaj z pomocy dla konsumentów

Masz nowe buty, które zepsuły się po zaledwie kilku dniach noszenia? Słuchawki zamówione przez internet są uszkodzone, a przedsiębiorca nie chce uznać twojej reklamacji? Biuro podróży proponuje ci umowę, która ma niedozwolone zapisy? Skorzystaj z pomocy dla konsumentów. Sprawdź, gdzie możesz zadzwonić, napisać i pójść, by uzyskać pomoc.

Porady są bezpłatne. Jeśli skorzystasz z kontaktu telefonicznego – zapłacisz jedynie za połączenie.

Informacje:

Ostatnia aktualizacja: 07.02.2024 15:21

Instytucja odpowiedzialna za usługę: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

{"register":{"columns":[]}}