• Przejdź do głównej treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony

Twoja przeglądarka ma wyłączoną możliwość obsługi plików cookies, co może spowodować utratę części funkcjonalności.

Twoja wersja przeglądarki nie obsługuje serwisu obywatel.gov.pl. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji.

Ministerstwo Cyfryzacji - logo OBYWATEL.GOV.PL informacje i usługi przyjazne obywatelom
Zalogowany jako: Mój Gov » przejdź do konta mój gov Wyloguj się »
Formularz wyszukiwania
  • Strona główna
  • Dzieci
  • Skorzystaj z programu Rodzina 500+

Skorzystaj z programu Rodzina 500+

Skorzystaj z programu Rodzina 500+. Dzięki temu możesz dostać dodatkowe 500 zł dla swojego dziecka.

Informacja o usłudze


Sprawdź, jak wypełnić wniosek 500+ na portalu Empatia.

Więcej informacji o programie Rodzina 500+ znajdziesz również na gov.pl.


Instytucja odpowiedzialna

Ostatnia aktualizacja: 24.06.2019
Instytucja odpowiedzialna: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

Przydatne linki - prawa kolumna serisu

Powiązane usługi

  • Skorzystaj z dofinansowania na zatrudnienie niani
  • Skorzystajcie z urlopów rodzicielskich
  • Uzyskaj Kartę Dużej Rodziny
  • Uzyskaj becikowe
  • Uzyskaj jednorazowe świadczenie w wysokości 4000 zł
  • Uzyskaj orzeczenie o niepełnosprawności dla dziecka, które ma mniej niż 16 lat
  • Uzyskaj zgodę na edukację domową
  • Zgłoś urodzenie dziecka
185

wszystkie usługi

zobacz wszystkie usługi »
51

usługi online

zobacz usługi online »

Nie ma usługi, której szukasz? Wyślij pismo ogólne »

O platformie OBYWATEL.GOV.PL

Każdą sprawę, którą chcesz załatwić w urzędzie, traktujemy jak usługę, którą wykonujemy dla Ciebie. Chcemy, żebyś załatwił tę sprawę szybko i sprawnie, dlatego zbieramy nasze usługi w jednym miejscu i opisujemy w prosty i przystępny sposób. OBYWATEL.GOV.PL to dobre źródło informacji o usługach, które państwo świadczy dla Ciebie. Możesz również — bez zgody właściciela serwisu — korzystać ze wszystkich umieszczonych tu treści i materiałów.

Dowiedz się więcej o obywatel.gov.pl»

  • O serwisie
  • O programie pl.ID
  • Załóż profil zaufany
  • Czym jest ePUAP
  • Finansowanie
  • RODO
  • Polityka prywatności
  • Lista instytucji
  • Aplikacje mobilne
  • Bezpieczeństwo serwisu
  • Mapa strony

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

  • Innowacyjna Gospodarka -narodowa strategia spójności - logo Innowacyjna Gospodarka -narodowa strategia spójności - logo
  • pl.ID - logo pl.ID - logo
  • Unia Europejska - europejski fundusz rozwoju regionalnego - logo Unia Europejska - europejski fundusz rozwoju regionalnego - logo
  • Ministerstwo Cyfryzacji - logo Ministerstwo Cyfryzacji - logo
  • Centralny Ośrodek Informatyki - logo Centralny Ośrodek Informatyki - logo

Witryna używa plików cookies do zapewnienia Ci maksymalnego komfortu korzystania. Kontynuując przeglądanie naszej witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, wyrażasz zgodę na użycie plików cookie. Zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki i zablokować te pliki.

Ładowanie danych ...

Przeczytaj, jak przetwarzamy twoje dane

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z Ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne) – portal obywatel.gov.pl

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, odpowiadający za zapewnienie funkcjonowania portalu obywatel.gov.pl.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji można skontaktować się:

  • pocztą elektroniczną pod adresem mc@mc.gov.pl,
  • za pomocą formularza kontaktowego dostępnego online Link otworzy się w nowym oknie,
  • listownie – kierując korespondencję na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem email iod@mc.gov.pl, lub listownie kierując korespondencję na adres siedziby administratora.

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie działania.

Cele przetwarzania i podstawa prawna

Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji wybranych usług cyfrowych dostępnych w serwisie obywatel.gov.pl.

Podstawy prawne przetwarzania danych:

  • art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne – art. 20aa, art. 20ab, art. 20ac.

Zakres przetwarzanych danych odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe są również przekazywane Centralnemu Ośrodkowi Informatyki z siedzibą w Warszawie (02-305) przy Al. Jerozolimskich 132-136 jako podmiotowi przetwarzającemu, realizującemu na rzecz administratora danych zadania w zakresie utrzymania i rozwoju serwisu OBYWATEL.GOV.PL.

Użytkownik portalu obywatel.gov.pl przez swoje działanie ma również możliwość przekazania swoich danych innym podmiotom, w szczególności poprzez wykorzystanie eUsług.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez taki okres, który wymagany jest w związku z eUsługą, z której Pan/Pani korzysta.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Jest to możliwe po uwierzytelnieniu się na założonym przez siebie koncie, w sposób ustalony przez użytkownika tego konta.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa

Szczegółowe informacje kontaktowe do UODO są dostępne pod tym linkiem. Link otworzy się w nowym oknie

Informacja o dowolności lub obowiązku podania danych

Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wymaga podania danych określonych w art. 20ad.

Pani/Pana dane są niezbędne, aby zrealizować wybraną przez Panią/Pana usługę cyfrową udostępnioną w serwisie obywatel.gov.pl. Niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością korzystania z tych usług.